Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΛΟΥΣΤΟΥ ΠΑΡ | 23 Απριλίου 2020, 14:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κόψε ράψε χωρις ουσιαστική κατεύθυνση. Δε βλέπω ειδικά στο δημοτικό ολιστική αντιμετώπιση. Που είναι η θεατιρική αγωγή στην Ε και ΣΤ που θα μπορούσε να προσεγγίσει άπειρα θέματα της κοινωνίας. που είναι η γυμναστική που μειώνεται αντί να έχει σταθερή θέση στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η πληροφορική που θα μπορούσε να λειτουργήσει κομβικά και να συνδεθούν διάφορα αντικείμενα μέσω αυτής. Κατά τη γώμη μου το ωρολογιο πρόγραμμα πρέπει να σταματήσει να γίνεται με τη μέθοδο κόψε ράψε, να συνοδεύεται με μία φιλισοφία συνεργασίας των εκπαιδευτικών και των μαθημάτων και επιτέλους να μπει η ευέλικτη ζώνη σε όλες τις τάξεις ωστε να μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν κάτω από θεματικές ενότητες και παραγωγικά.