Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδώνΣχόλιο του χρήστη Σεβαστή Καρρά | 23 Απριλίου 2020, 15:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναχρονιστικό, αντιπαιδαγωγικό μέτρο, το οποίο επιδρά αρνητικά στην ψυχολογία του μαθητή. Η σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή επιδρά στην αγωγή και στη μετάδοση της γνώσης. Η σχέση αυτή είναι καθοριστικής σημασίας κατά την εφηβεία, όπου ο μαθητής προσπαθεί να αντεπεξέλθει και να κατανοήσει τις ψυχικές διαταραχές της ηλικίας του, να ανακαλύψει το νόημα της γνώσης και να την αγαπήσει, να εντάξει τον εαυτό του σ ένα κοινωνικό σύνολο μέσα από τις διεργασίες ταύτισης με νέα πρόσωπα που εκτιμά. Ο εκπαιδευτικός λοιπόν καλείται, αφού θέσει τα όριά του στη σχολική κοινότητα, να βοηθήσει τον έφηβο ώστε να προάγει εσωτερικά κίνητρα και θετικές στάσεις προς την μαθησιακή διαδικασία, να ανακαλύψει τη θετική εικόνα του εαυτού του και να αποκτήσει την αντίληψη προσωπικής ευθύνης απέναντι στη στάση του και τη συμπεριφορά του στο χώρο του σχολείου. Ο σιγματισμός του μαθητή, υποσκάπτει τη σχέση εμπιστοσύνης του μαθητή με τον εκπαιδευτικό, με αποτέλεσμα την περιθωριοποίησή του.