Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ | 23 Απριλίου 2020, 15:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα και Χριστός Ανέστη. Λόγω των νέων κοινωνικών και εκπαιδευτικών δεδομένων, οι ανάγκες στην προσχολική αγωγή για παιδιά γονείς και επιστημολογικές αρχές είναι η εργασία και συνεργασία με τις ειδικότητες των λογοθεραπευτών και εργοθεραπευτών. Το να πιέσουμε παιδιά στην τρυφερή ηλικία των 4-5-6 χρόνων να μάθουν μια 2η γλώσσα, έστω και πιλοτικά, μπορεί να μα δημιουργήσει περαιτέρω προβλήματα. Συγκεκριμένα, πλέον κάθε χρονιά έχουμε παιδιά στην τάξη μας που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο λόγο τους και χρειάζονται εξατομικευμένες συνεδρίες για να συμβαδίσουν με τα υπόλοιπα παιδιά. Έχοντας δουλέψει με δίγλωσσα παιδιά στο εξωτερικό, γνωρίζω ότι η επιβολή μιας 2ης γλώσσας μπορεί να φέρει σύγχυση στα παιδιά της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας. Θεωρώ απαραίτητη τη στελέχωση των ΚΕΣΥ με περισσότερους λογοθεραπευτές και εργοθεραπευτές που θα έχουν μια πιο συχνή επαφή με τα νηπιαγωγεία και δε θα περιμένουν οι γονείς μήνες ολόκληρους για να κλείσουν ένα ραντεβού. Επιπλέον θεωρώ ότι τα νηπιαγωγεία χρειάζονται σχολικούς βοηθούς που θα μπορούν να παρευρίσκονται στο νηπιαγωγείο κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του, για να αναλαμβάνουν δουλειές χωρίς να βγει η νηπιαγωγός από το τμήμα της και δεν μπορεί να επιβλέπει το σύνολο των παιδιών.