Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Θωμη | 23 Απριλίου 2020, 15:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ τον αριθμό των 26 παιδιών ανά τμήμα φοβερά αναχρονιστικό αλλά και επικίνδυνο!Σίγουρα δεν είναι καινοτομία κάτι τέτοιο.Πολλα Νηπιαγωγεία είναι ακατάλληλα να στεγάσουν ακόμη και 15 παιδιά!Πώς θα στριμώχνουν 26 παιδιά σε τόσο μικρές τάξεις και πως θα γίνεται σωστό μάθημα σε τόσα παιδιά από μια εκπαιδευτικό όταν στο εξωτερικό 15 παιδιά αναλογούν σε μια εκπαιδευτικό;Αυτό θα είναι η απόλυτη υποβάθμιση του Νηπιαγωγείου αλλά και του ρόλου του εκπαιδευτικού.Δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο εκτως αν υπάρχει βοηθητικό προσωπικό ή 2 Νηπιαγωγοί στον χώρο για την ασφάλεια των παιδιών αρχικά και για να μην κατάληξει το Νηπιαγωγείο πάρκινγκ παιδιών.Αν θέλετε να θεωρείται καινοτόμο το Νομοσχέδιο πρέπει να αναλογούν το μέγιστο 18 νήπια σε κάθε εκπαιδευτικό.Οτιδηποτε άλλο οδηγει στην ανεργία των αναπληρωτών και μας γυρνάει πολλά χρόνια πίσω.Εαν δεν σκέφτεστε τους εκπαιδευτικούς τουλάχιστον σκεφτείτε τα παιδιά, την ασφάλεια τους και την αγωνία των γονέων!