Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Σ.Κ. | 23 Απριλίου 2020, 15:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ενίσχυση της πληροφορικής πως προκύπτει από την συγκεκριμένη κατανομή χρόνου; Τελικά οι εξαγγελίες ήταν κούφια λόγια... Το μάθημα θα πρέπει τουλάχιστον στις τάξεις Ε και ΣΤ να γίνει δίωρο με δεδομένο ότι «ασκούνται πιέσεις» στους εκπαιδευτικούς πληροφορικής για συμμετοχή σε διαγωνισμούς ρομποτικής, ψηφιακής δημιουργίας και προγραμματισμού. Προφανώς όταν το μάθημα είναι μονόωρο είναι αδύνατη η σωστή προετοιμασία και συμμετοχή σε αυτούς διαγωνισμούς. Να μετονομαστεί το μάθημα των Τ.Π.Ε. σε ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ και να στηριχτεί από σχολικό εγχειρίδιο. Στην Ελλάδα συγχέουμε την επιστήμη της πληροφορικής με βασικές δεξιότητες χειρισμού του υπολογιστή. Με βάση επιστημονικά άρθρα η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ (και όχι οι Τ.Π.Ε.) θα πρέπει να διδάσκεται στο δημοτικό και από αυτή τη διαδικασία οι μαθητές θα πρέπει να αποκτούν βασικές δεξιότητες χειρισμού Η/Υ ΑΛΛΑ ΚΑΙ : - Δημιουργικότητα (επιδεικνύοντας ποικίλους τρόπους προσέγγισης και επίλυσης ενός προβλήματος). -Η πληροφορική είναι εποικοδομητική καθώς σχεδιάζοντας αλγορίθμους είναι μηχανική εργασία παράγοντας ορατά αντικείμενα(artifacts). -Τα παιδιά εξοικειώνονται στην επίλυση καθημερινών πολύπλοκων ζητημάτων. -Βελτιώνει την ακρίβεια και συλλογιστική. και πολλά άλλα Επιπλέον, να δω τι θα γίνει την επόμενη φορά που κληθούν οι πληροφορικοί να γίνουν εκπαιδευτές ενηλίκων για την στήριξη διαδικασιών όπως η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση. Πρέπει να δείξουν τον ίδιο ζήλο και την ίδια υπευθυνότητα; Ενισχύστε την πληροφορική έμπρακτα και όχι μόνο στα λόγια....