Είναι πραγματικά πολύ λυπηρό να πιστεύει κανείς ότι αυτό χρειάζεται το νηπιαγωγείο για να λειτουργήσει σωστά. Δουλεύοντας φέτος με τάξη αποκλειστικά προνηπιων, τα περισσότερα από τα οποία αντιμετωπιζαν προβλήματα λόγου, ομιλίας, καθαρότητας λόγου κ.α,είναι αστείο να θεωρεί κανείς ότι η εκμάθηση των αγγλικών είναι απαραίτητο αυτή την στιγμή, όταν τα παιδιά δεν μπορούσαν να μιλήσουν ή να εκφραστούν χρησιμοποιώντας την μητρική τους γλώσσα....!!!!
Ποια η χρησιμότητα λοιπόν της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο;; ποια η χρησιμότητα γενικότερα των ειδικοτήτων σε αυτό; ποιος ο λόγος σχολειοποιησης του νηπιαγωγειου;
Είναι πραγματικά πολύ λυπηρό να πιστεύει κανείς ότι αυτό χρειάζεται το νηπιαγωγείο για να λειτουργήσει σωστά. Δουλεύοντας φέτος με τάξη αποκλειστικά προνηπιων, τα περισσότερα από τα οποία αντιμετωπιζαν προβλήματα λόγου, ομιλίας, καθαρότητας λόγου κ.α,είναι αστείο να θεωρεί κανείς ότι η εκμάθηση των αγγλικών είναι απαραίτητο αυτή την στιγμή, όταν τα παιδιά δεν μπορούσαν να μιλήσουν ή να εκφραστούν χρησιμοποιώντας την μητρική τους γλώσσα....!!!! Ποια η χρησιμότητα λοιπόν της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο;; ποια η χρησιμότητα γενικότερα των ειδικοτήτων σε αυτό; ποιος ο λόγος σχολειοποιησης του νηπιαγωγειου;