Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΜΠΑΣΗΣ | 23 Απριλίου 2020, 15:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσον αφορά την αξιολόγηση των μαθητών/τριών του γυμνασίου, εφόσον αυξάνονται τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα, θεωρώ ότι οι μαθητές πρεπει να προάγονται στην επόμενη τάξη και με βαθμό κάτω του 10, αλλά στο τέλος να προάγονται στο λύκειο μόνο αυτοί που έχουν άθροισμα στους βαθμούς προαγωγής τους πάνω από 30, ώστε στο Λύκειο να συνεχίζουν όλοι αυτοί που μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα ... Τέλος επειδή η Ελλάδα συγκαταλέγεται στις χώρες με την περισσότερη παχυσαρκία, και επειδή πρέπει να σηκώσουμε τα παιδιά να γυμναστούν (!), θεωρώ ότι η αύξηση των ωρών της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις βαθμίδες είναι επιβεβλημένη και όχι η μείωσή τους όπως βλέπουμε στο Λύκειο. Χωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα με τους θεολόγους νομίζω ότι στο Λύκειο οι 6 ώρες θρησκευτικά με τις 4 ώρες Φυσική Αγωγή είναι λάθος!!! Σημειώστε δε, ότι σε στρατιωτικές σχολές, ΤΕΦΑΑ, αστυνομικές σχολές οι μαθητές και μαθήτριες δίνουν αγωνίσματα ...