Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βασιλική | 23 Απριλίου 2020, 15:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ύπαρξη 24 και 25 μαθητών σε μια τάξη δυσχαιραίνει την επαρκή επικοινωνία και διδασκαλία που μπορεί να προσφέρει ο εκπαιδευτικός. Οταν σε αυτό προστίθενται παιδιά που έχουν πολλές φορές προβλήματα ένταξης, μαθησιακές δυσκολίες ή/και αυτισμό και εντάσονται σε αυτή την τάξη, ο εκπαιδευτικός ΔΕΝ μπορεί να προσφέρει μια αξιόλογη εκπαίδευση στα παιδιά! Εκτός αυτού πολλές τάξεις σε όλη την Ελλάδα είναι ακατάλληλες για τη φιλοξενία έστω και 20 μαθητών στο νηπιαγωγείο, και επομένως τίθεται θέμα ασφάλειας των παιδιών. Υπάρχουν ήδη τάξεις νηπιαγωγείου όπου τα παιδιά στοιβάζονται κυριολεκτικά το ένα πάνω στο άλλο γιατί δεν υπάρχει χώρος, όπου δεν υπάρχει μέρος ούτε τις τσάντες τους να αφήσουν σωστά, όπου οι νηπιαγωγοί αναγκάζονται να στήνουν και να ξεστήνουν τις γωνιές δραστηριοτήτων για να υπάρξει χώρος, όπου οι τουαλέτες για τα νήπια είναι μόνο 2. Χωρίς να προσμετρήσουμε τα νηπιαγωγεία που δεν έχουν αυλή και επομένως τα παιδιά δεν μπορούν να βγουν διάλειμμα, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα ατυχήματος λόγω του περιορισμού τους.