"Η εισαγωγή διακριτών γνωστικών αντικειμένων καταλύει την ολιστική,πολύπλευρη προσέγγιση της γνώσης η οποία αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα του Νηπιαγωγείου. Η ώρα "των Αγγλικών" δημιουργεί ένα περιχαρακωμένο γνωστικό αντικείμενο που θα είναι αποκομμένο από τους παιδαγωγικούς και διδακτικούς στόχους των νηπιαγωγών. Επιπλέον ο τρόπος που μαθαίνουν και αναπτύσονται τα παιδιά ηλικίας 4-6 δεν ανήκει στο γνωστικό αντικείμενο των Φιλολόγων Ξένων Γλωσσών. Οι νηπιαγωγοί αντιθέτως είναι ο μόνος κλάδος που διαθέτει την επιστημονική εξειδίκευση ώστε να απευθύνεται σε μαθητές αυτής της ηλικίας. Υπάρχουν και λειτουργικοί λόγοι που δυσκολεύουν το εγχείρημα. Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 που προβλέπεται να μπουν στις τάξεις του Νηπιαγωγείου θα κληθούν να αξιολογήσουν τπυς μαθητές ποιοτικά (όχι ποσοτικά με κλίμακες ή με γραπτή εξέταση) η ποιοτική αξιολόγηση όμως δεν είναι δυνατή εάν δεν γνωρίσουν τους μαθητές σε βάθος και ειλικρινά πιστευω ότι αυτό δεν είναι εφικτό με την ελάχιστη και επιφανειακή επαφή που θα έχουν μαζί τους. Δυσκολίες επίσης παρουσιάζει και το θέμα του σζεδιασμού των μαθημάτων έτσι ώστε να υπάρχει μία ελπίδα να διατηρηθεί η διαθεματικότητα και η ολιστική προσέγγιση της γνώσης. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να βρόσκονται σε διαρκή συννενόηση και συνεργασία γεγονός το οποίο θα είναι εξαιρετικά δύσκολο για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ06 οι οποίοι φοβάμαι ότι θα πρέπει -για να συμπληρώνουν το ωράριο τους -να εργάζονται σε περισσότερα από 2 ή 3 νηπιαγωγεία. Υπάρχει και το θέμα των μικρών μαθητών που θα πρέπει να μάθουν να δουλεύουν με 2-3 ίσως και 4 διαφορετικά άτομα από την ηλικία των 4 ετών, κάτι που δεν θα εμπνέει ασφάλεια στα παιδιά-τα οποία στις πρώτες τους επαφές με το σχολείο έχουν ανάγκη από σταθερότητα-.
Τρόποι για να αναβαθμιστεί η ποιότητα της προσχολικής εκπαίδευσης υπάρχουν. Ένα απλό παράδειγμα καθαρίστριες από το πρωί και σχολικοί νοσηλευτές θα αναβάθμιζαν πολύ την ασφάλεια στο χώρο του Νηπιαγωγείου και θα ήταν μεγάλη υποστήριξη για τους εκπαιδευτικούς."
"Η εισαγωγή διακριτών γνωστικών αντικειμένων καταλύει την ολιστική,πολύπλευρη προσέγγιση της γνώσης η οποία αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα του Νηπιαγωγείου. Η ώρα "των Αγγλικών" δημιουργεί ένα περιχαρακωμένο γνωστικό αντικείμενο που θα είναι αποκομμένο από τους παιδαγωγικούς και διδακτικούς στόχους των νηπιαγωγών. Επιπλέον ο τρόπος που μαθαίνουν και αναπτύσονται τα παιδιά ηλικίας 4-6 δεν ανήκει στο γνωστικό αντικείμενο των Φιλολόγων Ξένων Γλωσσών. Οι νηπιαγωγοί αντιθέτως είναι ο μόνος κλάδος που διαθέτει την επιστημονική εξειδίκευση ώστε να απευθύνεται σε μαθητές αυτής της ηλικίας. Υπάρχουν και λειτουργικοί λόγοι που δυσκολεύουν το εγχείρημα. Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 που προβλέπεται να μπουν στις τάξεις του Νηπιαγωγείου θα κληθούν να αξιολογήσουν τπυς μαθητές ποιοτικά (όχι ποσοτικά με κλίμακες ή με γραπτή εξέταση) η ποιοτική αξιολόγηση όμως δεν είναι δυνατή εάν δεν γνωρίσουν τους μαθητές σε βάθος και ειλικρινά πιστευω ότι αυτό δεν είναι εφικτό με την ελάχιστη και επιφανειακή επαφή που θα έχουν μαζί τους. Δυσκολίες επίσης παρουσιάζει και το θέμα του σζεδιασμού των μαθημάτων έτσι ώστε να υπάρχει μία ελπίδα να διατηρηθεί η διαθεματικότητα και η ολιστική προσέγγιση της γνώσης. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να βρόσκονται σε διαρκή συννενόηση και συνεργασία γεγονός το οποίο θα είναι εξαιρετικά δύσκολο για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ06 οι οποίοι φοβάμαι ότι θα πρέπει -για να συμπληρώνουν το ωράριο τους -να εργάζονται σε περισσότερα από 2 ή 3 νηπιαγωγεία. Υπάρχει και το θέμα των μικρών μαθητών που θα πρέπει να μάθουν να δουλεύουν με 2-3 ίσως και 4 διαφορετικά άτομα από την ηλικία των 4 ετών, κάτι που δεν θα εμπνέει ασφάλεια στα παιδιά-τα οποία στις πρώτες τους επαφές με το σχολείο έχουν ανάγκη από σταθερότητα-. Τρόποι για να αναβαθμιστεί η ποιότητα της προσχολικής εκπαίδευσης υπάρχουν. Ένα απλό παράδειγμα καθαρίστριες από το πρωί και σχολικοί νοσηλευτές θα αναβάθμιζαν πολύ την ασφάλεια στο χώρο του Νηπιαγωγείου και θα ήταν μεγάλη υποστήριξη για τους εκπαιδευτικούς."