Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΑΝΘΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ | 23 Απριλίου 2020, 15:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κοινωνιολογία πρέπει να παραμείνει ως εξεταζόμενο μάθημα στην τρίτη λυκείου γιατί ανταποκρίνεται στο περιεχόμενο των σχολών του τομέα. Απαράδεκτη η αφαίρεση της λέξης "κοινωνικών" από το λεκτικό του τομέα το "κοινωνικών και ανθρωπιστικών σπουδών" είναι ορθότερο. ενίσχυση των κοινωνικών επιστημών στο πρόγραμμα του λυκείου για να μπορούν τα παιδιά μας να ανταποκριθούν στις κοινωνικές εξελίξεις, να έχουν και κοινωνική παιδεία, να αποκτήσουν κοινωνικές αξίες και για να μάθουν να ερμηνεύουν και να αλληλεπιδρούν με το κοινωνικό τους περιβάλλον. δεν μπορούμε να μιλάμε για εκφοβισμό, ρατσισμό, προκαταλήψεις, σεβασμό της διαφορετικότητας, για ευρωπαϊκές, ανθρωπιστικές και κοινωνικές αξίες, για ένα ανθρωπιστικό και δημοκρατικό σχολείο και να υποβαθμίζουμε ή να εξαλείφουμε τις κοινωνικές επιστήμες. καλές οι νέες τεχνολογίες, οι γλώσσες και η κλασική παιδεία, αλλά χωρίς κοινωνική παιδεία τα παιδιά μας είναι απροστάτευτα και ημιμαθή. δεν γίνεται να τεμαχίζουμε την γνώση. για όλους τους παραπάνω λόγους οι κοινωνικές επιστήμες και ιδιαίτερα η κοινωνιολογία πρέπει να έχουν στην εκπαίδευση καθοριστική θέση.