Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ ΜΑΚΑΡΙΔΟΥ | 23 Απριλίου 2020, 15:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όλα τα σχόλια που έχω διαβάσει στηρίζονται σε προσωπικές/ υποκειμενικές γνώμες και ενδεχομένως φόβο εν μέρει δικαιολογημένη σε οποιαδήποτε αλλαγή. Η επιστήμη όμως προχωρά, τα αγγλικά ήρθαν για να μείνουν και βρίσκονται παντού γύρω μας, οπότε πολύ σωστή η κίνηση της κυβέρνησης για αύξηση των ωρών τους ήδη από μικρές ηλικίες με ευχάριστες δραστηριότητες που θα δημιουργούν θετικές στάσεις στα παιδιά απέναντι στη γλώσσα. Πέρα όμως από την προσωπική μας άποψη ας στηριχθούμε και σε επιστημονικές έρευνες σε ελληνικά δεδομένα που τίθενται υπέρ της εκμάθησης αγγλικών από τα νήπια: https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/omep/article/view/18401/16310 Όσοι είναι κατά ας παρουσιάσουν τις δικές τους έρευνες. Όσο για το αν μπορούν να διδάξουν οι ΠΕ06, το ότι έχουν διδάξει με επιτυχία στην Α δημοτικού στα πιλοτικά ΕΑΕΠ χωρίς κάποια επιμόρφωση, με μόνο ένα ντοσιέ και ένα CD ως προτεινόμενο υλικό και χωρίς τον κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό πολλές φορές, δείχνει ότι μπορούν να προσαρμόσουν το πλούσιο υλικό τους, τις μεθοδολογίες και τις τεχνικές διδασκαλίας που έχουν διδαχθεί στη σχολή, αλλά και την πολυετή εμπειρία τους στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας επιτυχώς σε όλες τις βαθμίδες και σε κάθε μαθητή ξεχωριστά.