Σε ένα σχολείο όπου δεν καλλιεργείται η ομαδική λήψη αποφάσεων, όπου δεν ακούγεται ποτέ η πραγματική φωνή των μαθητών, όπου οι εκπαιδευτικοί αλλάζουν κάθε χρόνο, όπου οι ειδικότητες αδυνατούν να συμμετέχουν στα συμβούλια γιατί βρίσκονται σε πολλά σχολεία, όπου η γραφειοκρατία πνίγει και κατακερματίζει τον χρόνο, όπου ο σύλλογος γονέων δεν συμμετέχει επί της ουσίας, όπου δεν υπολογίζονται ισότιμα όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας- ακόμα και η καθαρίστρια, δεν μπορεί να υπάρξει ουσιαστική αξιολόγηση.
Σε ένα σχολείο όπου δεν καλλιεργείται η ομαδική λήψη αποφάσεων, όπου δεν ακούγεται ποτέ η πραγματική φωνή των μαθητών, όπου οι εκπαιδευτικοί αλλάζουν κάθε χρόνο, όπου οι ειδικότητες αδυνατούν να συμμετέχουν στα συμβούλια γιατί βρίσκονται σε πολλά σχολεία, όπου η γραφειοκρατία πνίγει και κατακερματίζει τον χρόνο, όπου ο σύλλογος γονέων δεν συμμετέχει επί της ουσίας, όπου δεν υπολογίζονται ισότιμα όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας- ακόμα και η καθαρίστρια, δεν μπορεί να υπάρξει ουσιαστική αξιολόγηση.