Από τη στιγμή που εισάγονται διακριτά διδακτικά αντικείμενα στο Νηπιαγωγείο αυτομάτως καταργείται ο διαθεματικός χαρακτήρας του και όλη η φιλοσοφία του ΔΕΠΠΣ. Στην ηλικία αυτή τα παιδιά δεν έχουν την ανάγκη για εισαγωγή ξένων γλωσσών μιας και πρόκειται για ηλικία που που τα παιδιά αντιμετωπίζουν πολλές γλωσσικές διαταραχές. Οι συγκεκριμένες ειδικότητες δεν μπορούν να έχουν θέση στο νηπιαγωγείο αφού οι καθηγητές δεν γνωρίζουν τους τρόπους και τις μεθόδους με τις οποίες μαθαίνουν τα παιδιά σ'αυτή την ηλικία. Οι νηπιαγωγοί είναι πλήρως καταρτισμένοι από το Πανεπιστήμιο και μπορούν να εισάγουν Φυσική Αγωγή και ΤΠΕ στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου κάτι που ήδη κάνουν μέσα από τις διαθεματικές δραστηριότητες που οργανώνουν μαζί με τα παιδιά.
Από τη στιγμή που εισάγονται διακριτά διδακτικά αντικείμενα στο Νηπιαγωγείο αυτομάτως καταργείται ο διαθεματικός χαρακτήρας του και όλη η φιλοσοφία του ΔΕΠΠΣ. Στην ηλικία αυτή τα παιδιά δεν έχουν την ανάγκη για εισαγωγή ξένων γλωσσών μιας και πρόκειται για ηλικία που που τα παιδιά αντιμετωπίζουν πολλές γλωσσικές διαταραχές. Οι συγκεκριμένες ειδικότητες δεν μπορούν να έχουν θέση στο νηπιαγωγείο αφού οι καθηγητές δεν γνωρίζουν τους τρόπους και τις μεθόδους με τις οποίες μαθαίνουν τα παιδιά σ'αυτή την ηλικία. Οι νηπιαγωγοί είναι πλήρως καταρτισμένοι από το Πανεπιστήμιο και μπορούν να εισάγουν Φυσική Αγωγή και ΤΠΕ στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου κάτι που ήδη κάνουν μέσα από τις διαθεματικές δραστηριότητες που οργανώνουν μαζί με τα παιδιά.