Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | 23 Απριλίου 2020, 15:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι μόνιμη εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ02 και θεωρώ ότι η αφαίρεση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας θα δημιουργήσει μεγάλο γνωστικό και παιδαγωγικό έλλειμμα και θα ενισχύσει το ήδη υπάρχον.Ένα σχολείο δε μπορεί να είναι ανοιχτό στην κοινωνία όταν αφαιρούνται τα γνωστικά εφόδια για την προσέγγισή της.Η Κοινωνιολογία είναι μάθημα που θεμελιώνεται στα ενδιαφέροντα όλων των παιδιών αφού το κοινωνικό "γίγνεσθαι" είναι ο χώρος που ζουν,αλληλεπιδρούν,πολιτεύονται και θα εργαστούν στο μέλλον.Είναι θεμέλιο της κριτικής και της ευρύτερα φιλοσοφικής σκέψης,στηρίζει πολλές σχολές που αποτελούν επιλογές των παιδιών και γενικά δεν μπορούμε να μιλάμε για εκπαίδευση με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα όταν εξοβελίζεται ένα μάθημα που καλλιεργεί πνευματικά ψυχολογικά και ηθικά τους μαθητές.Θέλουμε να διαπλάσουμε ακέραιο άνθρωπο που ζει έξω από την κοινωνία;