Είναι αστείο να μιλάτε για εργαστήρια απόκτησης δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης, Stem, ρομποτική κλπ όταν η Πληροφορική στο Γυμνάσιο παραμένει 1 ώρα την εβδομάδα. Αναβαθμίστε ουσιαστικά το μάθημα της Πληροφορικής στα σχολεία. Δεν διορίστηκαμε για να κάνουμε τον γραμματέα ή τον χαμάλη κάθε φορά που υπάρχουν προβλήματα στο σχολείο! Ζητάτε την βοήθειά μας για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, έχουμε επιμορφώσει όλους τους εκπαιδευτικούς στο α επίπεδο και μας εξευτελίζετε ζητώντας μας να επιμορφωθούμε στο β επίπεδο από αυτούς που εμείς επιμορφώσαμε! Μιλάτε για αναβάθμιση της πληροφορικής και το μόνο που αλλάζετε είναι η κατάταξη στην ομάδα Β, αντί της Γ΄. Πόση ακόμη κοροϊδία!
Είναι αστείο να μιλάτε για εργαστήρια απόκτησης δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης, Stem, ρομποτική κλπ όταν η Πληροφορική στο Γυμνάσιο παραμένει 1 ώρα την εβδομάδα. Αναβαθμίστε ουσιαστικά το μάθημα της Πληροφορικής στα σχολεία. Δεν διορίστηκαμε για να κάνουμε τον γραμματέα ή τον χαμάλη κάθε φορά που υπάρχουν προβλήματα στο σχολείο! Ζητάτε την βοήθειά μας για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, έχουμε επιμορφώσει όλους τους εκπαιδευτικούς στο α επίπεδο και μας εξευτελίζετε ζητώντας μας να επιμορφωθούμε στο β επίπεδο από αυτούς που εμείς επιμορφώσαμε! Μιλάτε για αναβάθμιση της πληροφορικής και το μόνο που αλλάζετε είναι η κατάταξη στην ομάδα Β, αντί της Γ΄. Πόση ακόμη κοροϊδία!