Δεξιότητες ζωής. Μάλιστα. Πολύ σωστό. Δηλαδή θα μπορούμε στο σχολείο να καθαρίζουμε τις τάξεις μας, το προαύλιο και τις τουαλέτες, να μαγειρεύουμε πρωινό ή δεκατιανό, να καλλιεργούμε λαχανικά, να σκαλιζουμε το ξύλο και να φτιάχνουμε μικροέπιπλα, να ζωγραφίζουμε τους τοίχους, να δένουμε τα κορδόνια μας, και να πλέκουμε σκούφους, να μαθαίνουμε να προσέχουμε τους άλλους, να τους βοηθάμε, να ακούμε και να παρατηρούμε τους άλλους, να αναπνέουμε, να ακουμπάμε και να κοιτάμε βαθιά στα μάτια. Ε λοιπόν, όλα αυτά κι άλλα πολλά ακόμα, σας πληροφορώ ότι δεκάδες δάσκαλοι, εικαστικοί, θεατρολόγοι, γυμναστές, δάσκαλοι Ξ.Γ., μουσικοί, δάσκαλοι ένταξης και παράλληλης στήριξης τα κάνουν εδώ και χρόνια χωρίς σχεδόν καμία βοήθεια από το υπουργείο και χωρίς συχνά αναγνώριση. Ενισχύστε τις υποδομές, φτιάξτε και επισκευάστε τα σχολεία, δώστε αίθουσες στις ειδικότητες, προαύλια και ειδικούς χώρους και θα δείτε τα θαύματα αυτά να πολλαπλασιάζονται.
Δεξιότητες ζωής. Μάλιστα. Πολύ σωστό. Δηλαδή θα μπορούμε στο σχολείο να καθαρίζουμε τις τάξεις μας, το προαύλιο και τις τουαλέτες, να μαγειρεύουμε πρωινό ή δεκατιανό, να καλλιεργούμε λαχανικά, να σκαλιζουμε το ξύλο και να φτιάχνουμε μικροέπιπλα, να ζωγραφίζουμε τους τοίχους, να δένουμε τα κορδόνια μας, και να πλέκουμε σκούφους, να μαθαίνουμε να προσέχουμε τους άλλους, να τους βοηθάμε, να ακούμε και να παρατηρούμε τους άλλους, να αναπνέουμε, να ακουμπάμε και να κοιτάμε βαθιά στα μάτια. Ε λοιπόν, όλα αυτά κι άλλα πολλά ακόμα, σας πληροφορώ ότι δεκάδες δάσκαλοι, εικαστικοί, θεατρολόγοι, γυμναστές, δάσκαλοι Ξ.Γ., μουσικοί, δάσκαλοι ένταξης και παράλληλης στήριξης τα κάνουν εδώ και χρόνια χωρίς σχεδόν καμία βοήθεια από το υπουργείο και χωρίς συχνά αναγνώριση. Ενισχύστε τις υποδομές, φτιάξτε και επισκευάστε τα σχολεία, δώστε αίθουσες στις ειδικότητες, προαύλια και ειδικούς χώρους και θα δείτε τα θαύματα αυτά να πολλαπλασιάζονται.