Η διδακτική χρονιά είναι ίδια για όλους οπότε ΔΕΝ θα πρέπει να ισχύσουν τα δυσπρόσιτα στο διορισμό των εκπαιδευτικών.
Πρέπει σε αυτή τη ζωή να μάθουμε να διεκδικούμε βάση αληθινών στοιχείων και όχι πλασματικών (όπως τα κοινωνικά κριτήρια – ενώ υπάρχει μέριμνα από το κράτος ώστε αυτοί οι άνθρωποι να έχουν πλήρεις υποστήριξη, εντούτοις έχουν έξτρα δικαιώματα και στην εργασία καταστρατηγώντας το άρθρο του Συντάγματος για ισότητα στην εργασία) στοιχείων.
Προτείνω:
1. Μεγάλη οικονομική ενίσχυση σε όσους πάνε σε δυσπρόσιτα σχολεία.
2. Επίδομα ενοικίου.
3. Κατάργηση Κοινωνικών κριτηρίων/ ειδικά η μοριοδότηση των τέκνων (και για τα δυσπρόσιτα).
Η διδακτική χρονιά είναι ίδια για όλους οπότε ΔΕΝ θα πρέπει να ισχύσουν τα δυσπρόσιτα στο διορισμό των εκπαιδευτικών. Πρέπει σε αυτή τη ζωή να μάθουμε να διεκδικούμε βάση αληθινών στοιχείων και όχι πλασματικών (όπως τα κοινωνικά κριτήρια – ενώ υπάρχει μέριμνα από το κράτος ώστε αυτοί οι άνθρωποι να έχουν πλήρεις υποστήριξη, εντούτοις έχουν έξτρα δικαιώματα και στην εργασία καταστρατηγώντας το άρθρο του Συντάγματος για ισότητα στην εργασία) στοιχείων. Προτείνω: 1. Μεγάλη οικονομική ενίσχυση σε όσους πάνε σε δυσπρόσιτα σχολεία. 2. Επίδομα ενοικίου. 3. Κατάργηση Κοινωνικών κριτηρίων/ ειδικά η μοριοδότηση των τέκνων (και για τα δυσπρόσιτα).