Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Βελώνη | 23 Απριλίου 2020, 16:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Λάθος κίνηση η εισαγωγή Αγγλικών στο νηπιαγωγείο. Το νηπιαγωγείο δεν είναι δημοτικό σχολείο με βιβλία, γραψίματα και διαβάσματα με καθημερινές υποχρεώσεις για το σπίτι και ούτε πρέπει να γίνει. Είναι το μέρος εκείνο, που συνήθως καθορίζει το αν το παιδί θα αποκτήσει θετική ή αρνητική στάση για το σχολείο και τη γνώση γενικότερα. Είναι ίσως η μόνη βαθμίδα εκπαίδευσης που θα του δοθεί η ευκαιρία να μάθει βιωματικά, να κοινωνικοποιηθεί, να γελάσει και να μάθει παίζοντας γιατί το παιχνίδι γίνεται μέσο μάθησης και κυρίως να μάθει πώς να μαθαίνει. Να κάνει λάθη χωρίς να φοβάται και να μαθαίνει από αυτά. Άλλωστε τα λάθη στο νηπιαγωγείο όχι απλά επιτρέπονται, αλλά χρησιμεύουν ως μέσο μάθησης. Το νηπιαγωγείο είναι η ευκαιρία για το παιδί να αποκτήσει γενικές γνώσεις, την ικανότητα να τα πηγαίνει καλά με άλλα παιδιά και να αρχίσει να ενδιαφέρεται για το πώς θα βγει στον έξω κόσμο στηριζόμενο στις δυνάμεις του. Οι νηπιαγωγοί δεν είμαστε κάποιοι άνθρωποι που απλά αγαπούν τα παιδιά και βρεθήκαμε σε μια τάξη για να υποκαταστήσουμε την νταντά στο σπίτι. Έχουμε σπουδάσει στο πανεπιστήμιο για τις βιολογικές ανάγκες, την ψυχολογία και την ανάπτυξη των παιδιών σ’ αυτήν την τρυφερή ηλικία. Έχουμε σπουδάσει επίσης, τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουν τα παιδιά σ΄ αυτήν την ηλικία και οφείλουμε να εφαρμόζουμε αυτά που έχουμε διδαχθεί. Το project και η Διαθεματική Προσέγγιση είναι δυο τρόποι με τους οποίους προσεγγίζουμε τα θέματα στο νηπιαγωγείο. Πολλές φορές χρειάζεται να μελετήσουμε αρκετά προτού ξεκινήσουμε να ασχολούμαστε με ένα θέμα με τα παιδιά. Εκτός αυτού οφείλουμε να είμαστε «ετοιμοπόλεμες» για κάθε «γιατί» που θα ακουστεί από τους λιλιπούτειους μαθητές μας. Πολλές φορές δουλεύουμε - εκ περιτροπής - ξεχωριστά με το κάθε παιδί, με μικρές ομάδες και με ολόκληρη την τάξη. Οι νηπιαγωγοί προσπαθούμε να αναπτύξουμε μια σχέση εμπιστοσύνης μετα παιδιά μας. Τα παιδιά προσπαθουν να προσαρμοστούν σε μια νεα κατάσταση εκτός σπιτιού και στενού οικογενειακού περιβάλλοντος. Πόσο εύκολο νομίζετε ότι θα είναι να μάθουν αγγλικά ενώ υπάρχουν πολλά παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες , αυτισμό, που δυσκολεύονται να μάθουν και να κατανοούν την Ελληνική γλώσσα; Καλό θα ήταν να κοιτάξετε αλλα πράγματα που χρειάζονται όπως χώροι διδασκαλίας και υλικοτεχνικές υποδομές στα οποία υπάρχουν ελλείψεις σε αρκετά σχολεία της χώρας.