Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Νικολέτα Μπουντούρη | 23 Απριλίου 2020, 16:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πως είναι δυνατόν να μιλάμε για "ψηφιακό σχολείο" όταν εσείς περιμένετε με 1 ώρα την εβδομάδα να καταρτισθούν οι μαθητές; Εν μέσω κορωνοϊού θυμηθήκατε πόσο σημαντικοί είναι οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής στα σχολεία. Λειτουργήσαμε πέραν του δέοντος με άπειρες ώρες να εκπαιδεύσουμε τους δασκάλους και καθηγητές και να υποστηρίξουμε τους γονείς (κάποιο από εμάς σε 2 ή 3 σχολεία, με 50 δασκάλους/εκπαιδευτικούς και 400 περίπου μαθητές). Αν μη τι άλλο ποια παραπάνω απόδειξη χρειάζεστε για να καταλάβετε ότι η Πληροφορική είναι μάθημα; Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να είναι και καθηγητές και τεχνικοί και να είναι σε θέση να υποστηρίξει τον κάθε Διευθυντή σχολείου. Πόσο εύκολο σας είναι να δίνεται εντολές χωρίς να σας ενδιαφέρει πως θα υλοποιηθούν όλα αυτά; Θεωρώ επίσης ότι αν θέλετε να υπάρχει αποτέλεσμα τουλάχιστον θα πρέπει το μάθημα να γίνει 2ωρο στις Δ', Ε' και ΣΤ' τάξεις και να μπορεί ο εκπαιδευτικός να ασχοληθεί με την υπολογιστική σκέψη του μαθητή και τον προγραμματισμό... αλλιώς θα βλέπουμε αναλφάβητους ψηφιακά ή ημιμαθής!