• Σχόλιο του χρήστη 'Σπυριδούλα' | 23 Απριλίου 2020, 16:17

    Συνάδελφοι καλησπερα.Μια μικρή ταπεινή παρέμβαση, χωρίς να συγκαταλέγομαι στις εκπ/κους που είναι καθ' όλα αφοριστικοί είναι ότι κάποια δεδομένα ξεπερνούν τη λογική! Ένα απλό καθημερινό παράδειγμα και τροφη για σκέψη είναι η συνύπαρξη 24-25 προνηπιων-νηπιων (αρκετά από αυτά δεν είναι καν 4 ετών αν εχουν γεννηθεί Δεκέμβρη μήνα) σε αίθουσες προκάτ, δίχως χρήση aircondition (βλ. συνθήκες covid 19), με δύο διαγνώσεις (εκ των οποίων η μια ίσως να χρήζει παράλληλης στήριξης), να ακολουθούν την πιλοτική οδηγία για Αγγλικά.Πόσο μάλλον όταν τα παιδιά που χρήζουν παράλληλης στήριξης δεν χαίρουν εγκαίρως αυτής,λόγω μη έγκαιρης πρόσληψης αυτών. Δλδ μια γενική,μια παράλληλη στήριξη,μια ειδικότητα και αναπτυξιακά να μην είναι ακόμα ολοκληρωμένη η κατάκτηση προφορικού λόγου και της συντακτικής δομής της μητρικής γλώσσας και δεξιότητες που αφορούν την ατομική υγιεινή και την αυτοεξυπηρετηση!Με δεδομένο το γεγονός ότι καθοδηγούνται ήδη παιδιά και σε θέματα που αφορούν διαχείριση κρίσεων,όπως σεισμοί, πλημμύρες κλπ από τις 12/9 κάθε χρονο.Σχεδια διαχειρισης κρίσεων από παντου.Κι οι δίγλωσσοι;;;Οι αλλοδαποί που στηρίζουν τα σχολεία μας;;;Που παλεύουν με προσαρμογή και διγλωσσία,ξαφνικά αντιμέτωποι με τρεις γλώσσες;;;;Στις ηλικίες των 4-5;;;;;;Που δεν έχει κατακτηθεί καν άρθρωση;;;;;Που μεγάλο ποσοστό παιδιών χρήζει λογοθεραπευτικής ενδυνάμωσης;Σε συνθήκες covid 19 προτεραιοτητα θα ήταν ίσως η ενδυνάμωση όλης της σχολικής κοινότητας (εκπ/κους, γονείς,μαθητές) από άλλες ειδικότητες....ίσως ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς.Υπαρχουν γονείς, μαθητές κι εκπ/κοι που συγκαταλέγονται σε ευπαθείς ομάδες και χρειάζονται ενδυναμωση. Παιδια που έχουν μείνει πίσω λόγω του ότι δεν πραγματοποιήθηκαν εργοθεραπευτικες και λογοθεραπευτικές παρεμβάσεις......Τροφή για σκέψη μόνο.....Καλή συνέχεια σε όλους και χωρίς να θέλω να εγείρω αντιπαραθέσεις! Και φυσικά με όλο το σεβασμό προς το έργο όλων των ειδικοτήτων που μοχθούν και ιδρώνουν κι εκείνοι για το έργο τους,όπως όλοι μας!