Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Κ | 23 Απριλίου 2020, 16:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΝ πραγματικά -και όχι για το θεαθήναι- θέλουμε να μιλάμε για αναβάθμιση των ξένων γλωσσών και ειδικά των Αγγλικών, που είναι η κυριαρχούσα ξένη γλώσσα, τότε είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η αύξηση των ωρών ΕΙΔΙΚΑ στο Γυμνάσιο και τουλάχιστον και την Α΄Λυκείου. Επίσης, απαραίτητη είναι και η σύνδεση με το Κρατικό Πιστοποιητικό που μπορεί να ελαφρύνει κάπως τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Είναι επιεικώς αστείο τα Αγγλικά να διδάσκονται μόνο με 2 ώρες, όταν οι αντίστοιχες ώρες στα φροντιστήρια είναι κυριολεκτικά πολλαπλάσιες. Άμεση αύξηση των διδακτικών ωρών των Αγγλικών, αλλιώς σοβαρή δουλειά δεν γίνεται και σοβαρή συζήτηση για την αναβάθμιση δεν είναι δυνατόν να υπάρξει. Σκεφτείτε, απλά, ότι σε φροντιστήριο για τις μικρές τάξεις διδάσκονται 2-3 ώρες των 55 λεπτών και τα επόμενα χρόνια γύρω στις 6-7 (και παραπάνω), χωρίς να χάνονται διδακτικές ώρες. Την ίδια στιγμή στο Γυμνάσιο είναι 2 ώρες των 45' και χάνονται πολλές για διάφορους λόγους. Με απλά μαθηματικά, μία χρονιά σε φροντιστήριο αντιστοιχεί ΚΑΙ στα 3 χρόνια του Γυμνασίου (επιεικώς). Επομένως, είναι άμεση ανάγκη η αύξηση του αντίστοιχου ωραρίου, για να γίνει ΣΟΒΑΡΗ και ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ δουλειά.