Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Φοβερή επινόηση η εισαγωγή σε σχολή και όχι σε τμήμα. Δηλαδή κάποιος φοιτητής θα εισάγεται στην Παιδαγωγική σχολή και θα επιλέγει μετά τον πρώτο χρόνο αν θα ακολουθήσει κατεύθυνση δασκάλου ή νηπιαγωγού. Τι νομίζετε ότι θα διαλέξει; Δασκάλου όπου διορίζεται σχεδόν αμέσως και με αναλογία 1 θέσης προς 1 υποψήφιο με τον ΑΣΕΠ ή νηπιαγωγού που περιμένει 10 χρόνια με αναλογία 1 θέση προς 50 υποψήφιους; Να το πάω λίγο παραπέρα; Αφού το τμήμα νηπιαγωγών δεν θα "τζιράρει" φοιτητές, ας το κλείσουμε καλύτερα και ας μετατάξουμε τους μόνιμους ΔΕΠ στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (πχ στους ΟΤΑ). Τους δε επίκουρους και τους λέκτορες ας τους απολύσουμε αφού δεν είναι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι. Το αποτέλεσμα: εξοικονόμιση πόρων για την κάλυψη του χρέους. Τέλεια. Να σκεφτούμε λίγο τι μπορεί να γίνει και με τις φιλοσοφικές σχολές όπου έχουν 10-15 τμήματα; Ε, εκεί ας μείνουν μόνο οι φιλόλογοι και της αγγλικής γλώσσας, οι υπόλοιποι σπίτια σας. Αυτό θα πει σύνδεση σπουδών με την αγορά εργασίας, πιστωτικές μονάδες και ευελιξία.