• Σχόλιο του χρήστη 'ιωαννα' | 23 Απριλίου 2020, 16:31

    Δεν θεωρώ απαραίτητη την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, τη στιγμή που υπάρχουν ανάγκες πολύ σημαντικότερες. Είναι σαφώς χρησιμότερη η παρουσία νοσηλευτή, εργοθεραπευτή και λογοθεραπευτή στο χώρο του Νηπιαγωγειου, ώστε σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό να μπορούν να παρέχουν μια πιο άρτια υποστήριξη σε τόσα παιδιά που φοιτούν και την έχουν ανάγκη. ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΑΝΑΓΚΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ. Θεωρώ λάθος κίνηση την εισαγωγή ειδικοτήτων στο νηπιαγωγείο. Χάνεται ο ιδιαίτερος χαρακτήρας και αυτο που πρεσβεύει. Έχουν γραφτεί και έχουν τεκμηριωθεί κείμενα σχετικά με αυτό, από όλους τους καθηγητές των Παιδαγωγικών τμημάτων, τη ΔΟΕ και τους νηπιαγωγούς της τάξης. Υπάρχουν πολλά άλλα βασικά θέματα από την εκμάθηση των Αγγλικών στις ηλικίες 4-6. Ενίσχυση της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης με: καινούργια νηπιαγωγεία όπου χρειάζονται, μόνιμους διορισμούς, ίδρυση νέων οργανικών θέσεων και μια παράλληλη στήριξη ανα μαθητή που την χρειάζεται. Μείωση του αριθμού μαθητών και ίδρυση τμημάτων ένταξης. Δουλεύοντας στο δημόσιο νηπιαγωγείο, βλεπουμε καθημερινά τις αδυναμίες του και γνωρίζουμε καλά τι χρειάζονται οι μαθητές, καλύτερα από τον καθένα. Στηρίξτε πραγματικά το νηπιαγωγείο.