Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Καλογερούδης Παναγιώτης | 23 Απριλίου 2020, 16:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Νομίζω ότι η διδασκαλία μαθημάτων σε ώρες προσανατολισμού, τα οποία δε θα επιλέξει ο/η υποψήφιος/α να εξεταστεί πανελλαδικά, δεν είναι σωστό. Π.χ. να διδάσκεται Βιολογία προσανατολισμού και να μην την δίνει πανελλαδικά. Επίσης συμφωνώ με την άποψη να μπορεί να επιλεγεί 5ο μάθημα, πχ. Βιολογία και Μαθηματικά, Λατινικά και Κοινωνιολογία. Διαφωνώ με τη δυνατότητα επιλογής 5ου μαθήματος με σκοπό ο/η υποψήφιος/α να στοχεύσει και άλλη ομάδα προσανατολισμού πέρα από τη μία εκ των τριών που έχει ήδη επιλέξει.