Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μεζίκης Παναγιώτης | 23 Απριλίου 2020, 16:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αλλαγή κατανομής ωρών από μόνη της είναι κενή περιεχομένου. Η "μετακίνηση" μίας διδακτικής ώρας από το ένα αντικείμενο στο άλλο πάλι δεν έχει ουσία. Χρειάζεται ολιστική μελέτη σε συνδυασμό με νέα προγράμματα σπουδών, νέα βιβλία και γενναίες αποφάσεις λαμβάνοντας υπόψη και τις επιταγές της εποχής. Προτείνω: 1. Ε΄και Στ΄τάξεις: α) Προστίθεται 1 ώρα στην Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (που, επιτέλους, πρέπει να γίνει πραγματική Αγωγή του Πολίτη, άρα 2 ώρες από 1) και άλλη μία στη Πληροφορική (σύνολο 2)(σύνολο 32). β) Γεωγραφία 1 ώρα από 2. Η ώρα προστίθεται στην Πληροφορική (σύνολο 3) γ) Αφαίρεση 1 ώρας Γλώσσας και προσθήκη 1 ώρας Ιστορίας. δ) Κατάργηση των Εικαστικών. Η ώρα προστίθεται στη Γυμναστική (σύνολο 3) 2. Η Ευέλικτη ζώνη έχει αποτύχει, αφού χρησιμοποιείται για την κάλυψη ύλης και τη συμπλήρωση ωραρίου ειδικοτήτων. Η διαθεματικότητα και η ευελιξία των διδακτικών αντικειμένων αρκούν. Κατάργησή της και κατάλληλος επιμερισμός σε Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Μουσική.