Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Δήμητρα Φ. | 23 Απριλίου 2020, 16:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τις τελευταίες ημέρες αποδείχθηκε πόσο σημαντική είναι η Πληροφορική και πόσο ψηφιακά αναλφάβητοι είναι οι μαθητές μας. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της υπουργού, η Πληροφορική σε όλο τον κόσμο είναι πολύ σημαντική και πρέπει να διδάσκεται από το Δημοτικό.Βρισκόμαστε στη 4η βιομηχανική επανάσταση και η επαφή των μαθητών, από μικρή ηλικία, με βασικές αρχές και έννοιες της επιστήμης της Πληροφορικής, τα οφελεί στον τρόπο σκέψης και στη δημιουργική έκφρασή τους. Η 1 ώρα εβδομαδιαίως δεν μπορεί να επιτύχει κανένα σημαντικό μαθησιακό αποτέλεσμα. Η πρότασή μου είναι: 1)στις τάξεις Δ, Ε, Στ να γίνει 2ωρο το μάθημα και 2)η αλλαγή της ονομασίας του ως ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. Η χρήση του όρου Τ.Π.Ε είναι άστοχη και δεν δηλώνει τους στόχους και τους σκοπούς του μαθήματος. Το μάθημα να πάρει το όνομα της επιστήμης στην οποία αναφέρεται, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.