Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Νάντια | 23 Απριλίου 2020, 16:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι σε θεωρητικά μαθήματα, όπως η Ιστορία, η Βιολογία, τα Θρησκευτικά και η Γεωγραφία, θα ήταν χρήσιμο να αντικατασταθεί, όπως και στην Πληροφορική, το διαγώνισμα του β' τετραμήνου από την υποχρεωτική εκ μέρους των μαθητών εκπόνηση συνθετικής εργασίας. Τα παιδιά, εν έτει 2020, είναι χρήσιμο να καλλιεργούν ήδη από το Γυμνάσιο ήπιες και ψηφιακές δεξιότητες και να μην εθίζονται στη στείρα μάθηση και στην αποστήθιση!