• Σχόλιο του χρήστη 'Ζωή / Νηπιαγωγός' | 23 Απριλίου 2020, 16:51

    Μια πρόταση στη σωστή κατεύθυνση. Η παιδεία που παρέχουμε πρέπει να είναι ένα βήμα μπροστά. Να προσβλέπει στο μέλλον και η συγκεκριμένη πρόταση προσβλέπει στο μέλλον. Σήμερα, τα περισσότερα παιδιά έρχονται στο νηπιαγωγείο με ένα ευρύ ρεπερτόριο αγγλικών λέξεων π.χ. χρώματα, μαθηματικές έννοιες κτλ. Αναρωτιέμαι λοιπόν, δεν θα πρέπει αυτά τα ερεθίσματα που ήδη έχουν τα παιδιά, να τα εδραιώσουμε σαν γνώση και να τα εξελίξουμε, από τη στιγμή μάλιστα που τα αγγλικά διδάσκονται στο δημοτικό; Γιατί να μην μπουν και τα αγγλικά μέσα στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου και να μαθαίνονται με παιγνιώδη τρόπο, πάντα σεβόμενοι τις ατομικές διαφορές και τους ρυθμούς του κάθε παιδιού ξεχωριστά; Οι νηπιαγωγοί (και αυτό θέλει προσοχή) είναι οι μόνοι κατάλληλοι εξειδικευμένοι επιστήμονες που μπορούν να ασχοληθούν με τη μάθηση σ αυτήν την ευαίσθητη ηλικία. Μπορούν λοιπόν, νηπιαγωγοί με πτυχίο αγγλικής φιλολογίας ή με proficiency να χρησιμοποιηθούν για τη διδασκαλία των αγγλικών, έτσι ώστε να αποφευχθεί ο φόβος της σχολειοποίησης και να επεκτείνουμε τη μάθηση μέσα από δημιουργικούς και ευχάριστους τρόπους.