Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Σοφία Χιδίρογλου | 23 Απριλίου 2020, 16:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσον αφορά τη διδασκαλία του μαθήματος των Αγγλικών στο Γυμνάσιο θα βοηθούσε πολύ στο νομοθετικό διάταγμα να υπάρχει πρόβλεψη έτσι ώστε να έχουν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ6 της Αγγλικής γλώσσας άμεση προτεραιότητα στη χρήση κενών τάξεων που μπορούν να αξιοποιηθούν και να χαρακτηριστούν ως εργαστήρια Αγγλικής γλώσσας. Το ίδιο θα ήταν καλό να ισχύει και για τη χρήση βιντεοπροβολέων ή αιθουσών με βιντεοπροβολείς. Ο λόγος γι'αυτή τη νομοθετική ρύθμιση είναι πως αρκετά συχνά δημιουργούνται προστριβές και αναπτύσσεται αίσθημα ανταγωνιστικότητας από εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων, οι οποίοι δεν αντιλαμβάνονται τις ιδιαίτερες ανάγκες του μαθήματος αλλά και τις οδηγίες που έχουν αποσταλεί μέσω εγκυκλίων για το μάθημα των Αγγλικών. Ως εκ τούτου, υπάρχει ανάγκη για νομοθετική κάλυψη στο συγκεκριμένο ζήτημα, εφόσον το μάθημα των Αγγλικών μεταφέρθηκε στην Ομάδα Α και απέκτησε γι'αυτό το λόγο μεγαλύτερη βαρύτητα. Η ρύθμιση αυτή θα βοηθήσει ιδιαίτερα τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να λαμβάνουν αντίστοιχες αποφάσεις όταν προκύπτουν τέτοιου είδους θέματα προς διευθέτηση.