Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αθανασία | 23 Απριλίου 2020, 16:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένα βήμα εμπρός και δύο πίσω. Έγινε ένα βήμα βελτίωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όταν αποφασίστηκε για τα νηπιαγωγεία και την Ά δημοτικού ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τάξη να είναι 22. Αν βέβαια λάβουμε υπόψιν την ηλικία των νηπίων καθώς και την απουσία βοηθητικού προσωπικού στα νηπιαγωγεία, τότε ο μέγιστος αριθμός των μαθητών ανά τάξη δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τους 15. Κι ενώ προωθείται η ανίχνευση των ιδιαίτερων αναγκών κάθε μαθητή και η εξατομικευμένη παρέμβαση στη διδασκαλία, στην πραγματικότητα οι μαθητές στοιβάζονται, χωρίς τον απαραίτητο χώρο ή χρόνο να εκφραστούν και να ακουστούν. Είναι επιεικώς απαράδεκτο να επιστρέφουμε σε τέτοιους αριθμούς, και επιπλέον με τη δυνατότητα προσαύξησης...