Η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο είναι ένα εγχείρημα που φαίνεται να μη συνάδει με τις βασικές παιδαγωγικές αρχές, τουλάχιστον επί του παρόντος, αλλά ούτε και με τις τωρινές ανάγκες του νηπιαγωγείου. Πως είναι δυνατόν το σύνολο των μαθητών να επωφεληθεί από μια τέτοια ενέργεια; Υπενθυμίζω την σημαντικότητα προώθησης της συμπεριληπτικής αρχής και αποδοχής της διαφορετικότητας. Στο πλαίσιο αυτό, πιθανότατα δεν έχει ληφθεί υπόψη το μεγάλο ποσοστό μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, συναισθηματικά προβλήματα ή αισθητηριακά ελλείμματα. Προέχει η ανάγκη για τοποθέτηση μόνιμων εκπαιδευτικών, ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού για παράλληλη στήριξη, να δοθεί έμφαση στην συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών, της οικογένειας και των ειδικοτήτων του ψυχολόγου, κοινωνικού λειτουργού, εργοθεραπευτή. Δωρεάν επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με στόχο την προώθηση της συμπεριληπτικής φιλοσοφίας. Εκεί θα πρέπει να δοθεί έμφαση και όχι στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας από καθηγητές που μάλλον δεν έχουν επιμορφωθεί για το εν λόγω ηλικιακό φάσμα.
Περιμένουμε να αποδώσετε σημασία στις απόψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης για τις ενυπάρχουσες ανάγκες που έχουν προτεραιότητα.
Η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο είναι ένα εγχείρημα που φαίνεται να μη συνάδει με τις βασικές παιδαγωγικές αρχές, τουλάχιστον επί του παρόντος, αλλά ούτε και με τις τωρινές ανάγκες του νηπιαγωγείου. Πως είναι δυνατόν το σύνολο των μαθητών να επωφεληθεί από μια τέτοια ενέργεια; Υπενθυμίζω την σημαντικότητα προώθησης της συμπεριληπτικής αρχής και αποδοχής της διαφορετικότητας. Στο πλαίσιο αυτό, πιθανότατα δεν έχει ληφθεί υπόψη το μεγάλο ποσοστό μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, συναισθηματικά προβλήματα ή αισθητηριακά ελλείμματα. Προέχει η ανάγκη για τοποθέτηση μόνιμων εκπαιδευτικών, ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού για παράλληλη στήριξη, να δοθεί έμφαση στην συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών, της οικογένειας και των ειδικοτήτων του ψυχολόγου, κοινωνικού λειτουργού, εργοθεραπευτή. Δωρεάν επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με στόχο την προώθηση της συμπεριληπτικής φιλοσοφίας. Εκεί θα πρέπει να δοθεί έμφαση και όχι στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας από καθηγητές που μάλλον δεν έχουν επιμορφωθεί για το εν λόγω ηλικιακό φάσμα. Περιμένουμε να αποδώσετε σημασία στις απόψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης για τις ενυπάρχουσες ανάγκες που έχουν προτεραιότητα.