Οι αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι απαραίτητη. Κατ' αρχάς, πρέπει να γίνεται ψυχολογική αξιολόγηση. Δεν γίνεται βάλουμε να διδάσκει τα παιδιά ένας ψυχικά ασθενής. Επιπλέον, θα πρέπει να γίνεται αξιολόγηση του μαθήματος που παραδίδει ο κάθε εκπαιδευτικός. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με παρακολούθηση του μαθήματος από τους αξιολογητές. Η επίσκεψή τους στο σχολείο θα πρέπει να γίνεται σε ανύποπτο χρόνο, έτσι ώστε να μην έχει υπάρξει πρότερη συνεννόηση καθηγητών- μαθητών. Επιπροσθέτως, στην αξιολόγηση των καθηγητών θα πρέπει να μετρά 10- 25% τουλάχιστον, και η γνώμη των μαθητών. Κλείνοντας, θα ήθελα να μοιραστώ μία ιστορία που άκουσα από μαθητή σε γυμνάσιο στον Κορυδαλλό. Μου είπε, λοιπόν, ότι η καθηγήτρια των αρχαίων Ελληνικών, πολλές φορές αντί να παραδίδει το μάθημά της, καθαρίζει φασολάκια μέσα στην τάξη!!!
Οι αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι απαραίτητη. Κατ' αρχάς, πρέπει να γίνεται ψυχολογική αξιολόγηση. Δεν γίνεται βάλουμε να διδάσκει τα παιδιά ένας ψυχικά ασθενής. Επιπλέον, θα πρέπει να γίνεται αξιολόγηση του μαθήματος που παραδίδει ο κάθε εκπαιδευτικός. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με παρακολούθηση του μαθήματος από τους αξιολογητές. Η επίσκεψή τους στο σχολείο θα πρέπει να γίνεται σε ανύποπτο χρόνο, έτσι ώστε να μην έχει υπάρξει πρότερη συνεννόηση καθηγητών- μαθητών. Επιπροσθέτως, στην αξιολόγηση των καθηγητών θα πρέπει να μετρά 10- 25% τουλάχιστον, και η γνώμη των μαθητών. Κλείνοντας, θα ήθελα να μοιραστώ μία ιστορία που άκουσα από μαθητή σε γυμνάσιο στον Κορυδαλλό. Μου είπε, λοιπόν, ότι η καθηγήτρια των αρχαίων Ελληνικών, πολλές φορές αντί να παραδίδει το μάθημά της, καθαρίζει φασολάκια μέσα στην τάξη!!!