Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΑΣ | 23 Απριλίου 2020, 17:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ. Υπουργέ χαιρετίζω το νομοσχέδιο σας σε αρκετά σημεία του. Έχετε θεσμικό ρόλο και έτσι θα πρέπει να αποφασίζετε. Είστε Υπουργός Παιδείας στο σύνολο της παιδείας (πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια, τριτοβάθμια) και θα πρέπει να ξεκινάτε από την ίδια αφετηρία για όλες τις βαθμίδες, για όλους τους μαθητές και για όλους τους εκπαιδευτικούς. Υποκειμενικά κριτήρια σε υπουργό παιδείας προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση δεν χωρούν, η θεσμικά επιβεβλημένη στάση των ίσων αποστάσεων από την αναδιαμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών της Γ Λυκείου πρέπει να κρατηθεί στο ακέραιο. Πολύ εύστοχα δίνετε το δικαίωμα επιλογής μεταξύ Μαθηματικών-Βιολογίας στους μαθητές/μαθήτριες των θετικών σπουδών, παραλείψατε όμως το δικαίωμα επιλογής Κοινωνιολογίας-Λατινικών από τους μαθητές των ανθρωπιστικών σπουδών, ανάλογα με το αντικείμενο σπουδών που επιθυμούν να ακολουθήσουν οι μαθητές/μαθήτριες στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Υπάρχει άνιση αντιμετώπιση μεταξύ των μαθητών/μαθητριών των Ανθρωπιστικών Σπουδών και των Θετικών Σπουδών. Εντέχνως στο πολυνομοσχέδιο αλλάξατε και τον όνομα του πρώτου επιστημονικού πεδίου από Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών σε σκέτο Ανθρωπιστικών Σπουδών. Με αυτές τις αλλαγές κ. Υπουργέ δημιουργείτε ΟΡΦΑΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, αφαιρείτε το γνωστικό αντικείμενο (Κοινωνιολογία), τον σύνδεσμο, μεταξύ δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από το πρώτο επιστημονικό πεδίο.