Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΑΣ | 23 Απριλίου 2020, 17:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αλήθεια κ. υπουργέ γιατί παραμένουν οι ακόλουθες σχολές Κοινωνιολογίας, Κοινωνικής Ανθρωπολογίας, Νομικής, Πολιτικών Επιστημών, Εκπαίδευσης, Κοινωνικής Πολιτικής, Κοινωνικής Εργασίας, Δημόσιας Διοίκησης, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, Δημοσιογραφίας, Ψυχολογίας στο πρώτο επιστημονικό πεδίο; Αφού και το βασικό μάθημα (κοινωνιολογία) που χρειάζονται οι μαθητές/μαθήτριες για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο το καταργείτε και τον τίτλο του πρώτου επιστημονικού πεδίου αλλάζετε. Όχι κ. υπουργέ δεν έχετε κανένα δικαίωμα να δημιουργείτε ορφανές επιστήμες, η κάθε επιστήμη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πρέπει να έχει το γνωστικό της αντικείμενο στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Πραγματικά κ. Υπουργέ ψάχνω να βρω έναν λόγο για να δικαιολογήσω τον τρόπο δράσης σας ως προς την κατάργηση της κοινωνιολογίας από πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, μάταια όμως, κάθε προσπάθεια μου πέφτει στο κενό. Επιστρατεύω ακόμα και τους ιδεατούς τύπους του Βέμπερ, μα τα ψήγματα βοήθειας που μου παρέχουν είναι ελάχιστα. Και πάλι κ. Υπουργέ θα πω, πως είστε Υπουργός ΟΛΗΣ της ΠΑΙΔΕΙΑΣ, δεν είστε περισσότερο υπουργός τους ενός επιστημονικού κάδου και λιγότερο του άλλου. Αντιμετωπίστε την κοινωνιολογία όπως και τις άλλες επιστήμες, δώστε τη θέση που της αξίζει στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.