Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΕΥΘΥΜΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ | 23 Απριλίου 2020, 17:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ μεγάλο λάθος την κατάργηση της Κοινωνιολογίας από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα για τους παρακάτω λόγους 1 Δεν νοείται κατεύθυνση ανθρωπιστικών Σπουδών χωρίς το μάθημα της Κοινωνιολογίας αφού τα μισά πανεπιστημιακά τμήματα της συγγενεύουν με το αντικείμενό της 2. Ενδιαφέρεται για την συμπεριφορά των ατόμων ως κοινωνικά όντα και συνεπώς το κοινωνιολογικό πεδίο έρευνας ποικίλει από την ανάλυση της συμπεριφοράς των ατόμων στην μεταξύ τους επικοινωνία έως την ανάλυση παγκόσμιων κοινωνικών διαδικασιών.Κάτι το οποίο σήμερα με τις ραγδαίες εξελίξεις είναι απαραίτητο όσο ποτέ 3.Η Κοινωνιολογία βοηθά να γνωρίσουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι κοινωνικοί θεσμοί 4.Η Κοινωνιολογία δίνει έμφαση στην κατανόηση των κοινωνικών προβλημάτων και προτείνει αποτελεσματικούς τρόπους για την επίλυση τους 5.Η Κοινωνιολογία βοηθά τους μαθητές να δουν περισσότερο αντικειμενικά την κοινωνία τους και τον τρόπο με τον οποίο αυτή λειτουργεί και οργανώνεται 6.Επομένως, η μελέτη της Κοινωνιολογίας μαθαίνει στα άτομα να έχουν κριτική αντίληψη για τα κοινωνικά φαινόμενα, τα κοινωνικά προβλήματα και τις διαχρονικές και κοινωνικές αλλαγές και εξελίξεις. Ενθαρρύνει την ικανότητα των μαθητών να σκέφτονται αντικειμενικά, αποδεσμεύοντας τους από κοινωνικές προκαταλήψεις Για όλους τους παραπάνω λόγους πιστεύω πώς θα έπρεπε να δοθεί στους μαθητές το δικαίωμα της επιλογής ανάμεσα στο μάθημα των Λατινικών και της Κοινωνιολογίας