Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Ελενη Μόσιαλου | 23 Απριλίου 2020, 17:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι καθηγήτρια Αγγλικών και διδάσκω 13 χρόνια στη Βθμια. Είναι φανερή η διάθεση σας να μετατοπίσετε το βάρος της διδασκαλίας των Αγγλικών στη Αθμια εκπαίδευση με ταυτόχρονη υποβάθμιση του μαθήματος στη Βθμια. Ενισχύετε τις ώρες διδασκαλίας στο δημοτικό και σκοπεύετε να εισάγετε τα αγγλικά στα νηπιαγωγεία αλλά για τα Γυμνάσια καμία πρόβλεψη! Λειτουργούμε με βιβλία 20ετίας με μειωμένες ώρες μόλις δυο 45λεπτα την εβδομάδα μιας και μας μειώσατε το τρίωρο μάθημα σε δίωρο και κατα τα άλλα θέλετε να συνδέσετε και το Κρατικό Πιστοποιητικό στο τέλος της Γ Γυμνασίου!! Πως μπορεί να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο? Επαναφέρετε το μάθημα ως γραπτώς εξεταζόμενο χωρίς ΚΑΜΙΑ άλλη αλλαγή. Αν πραγματικά θέλετε να ενισχύσετε το μάθημα και να εισάγετε τη διαδικασία του Κρατικού Πιστοποιητικού στο Γυμνάσιο τότε αυξήστε τις ώρες διδασκαλίας, αλλάξτε τα απαράδεκτα βιβλία και εφοδιάστε μας με συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών που δεν περιλαμβάνει αερολογίες και γενικότητες.