Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης δάσκαλος | 23 Απριλίου 2020, 17:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να σεβόμαστε τις παιδαγωγικές ανάγκες των μαθητών, αλλά και τα χρήματα των πολιτών. Πολλοί μαθητές στο τμήμα είναι δύσκολο να αντιμετωπιστούν με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες τους για εξατομικευμένες παραβάσεις και τις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, αλλά και δεν εξασφαλίζονται ίσες ευκαιρίες όταν υπάρχουν τμήματα σε άλλα σχολεία με 12 μαθητές και σε άλλα με 26. Ταυτόχρονα απαιτείται βέλτιστη διαχείριση των οικονομικών πόρων ιδιαίτερα σε μία χώρα με τεράστιο χρέος. Ως μέτρα που θα μπορούσαν να βελτιώσουν το πρόβλημα θα πρότεινα: 1. Συνένωση συστεγαζόμενων σχολείων (εφόσον και τα δύο σχολεία δεν ξεπερνούν τους 300 μαθητές). 2. Οι μαθητές σε πόλεις με περισσότερα του ενός σχολεία να ισοκατανέμονται σε τμήματα 16-22 μαθητών.