Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Βλασία ι. | 23 Απριλίου 2020, 17:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι μόνιμη εκπαιδευτικός ΠΕ 78 με 32 έτη υπηρεσίας. Θα ήθελα να επισημάνω την σπουδαιότητα της Κοινωνιολογίας ως επιστήμης διεθνώς. Ας μην ξεχνάμε ότι οι διανοητές Κοινωνιολόγοι ήταν από την Γαλλία (Κόντ , Ντυρκέμ ) , την Γερμανία ( Βέμπερ , Αντόρνο , Ζίμελ ) ,την Αμερική ( Μέρτον , Κούλεϋ, Μπελ , Πάρσονς) . Ως εκ τούτου η παραμονή της Κοινωνιολογίας ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα στην κατεύθυνση Ανθρωπιστικών Σπουδών είναι απαραίτητη επειδή συνδέεται με πολλές σχολές με το ίδιο ή παρόμοιο γνωστικό αντικείμενο. Όπως η Νομική , η Κοινωνιολογία , η Ανθρωπολογία , η Ψυχολογία , η Εγκληματολογία , οι Πολιτικές επιστήμες και τα τμήματα των Μ.Μ.Ε. και άλλα. Είναι άδικη και συντεχνιακή η αφαίρεση του όρου Νομικών και Κοινωνικών Σπουδών και η μόνη παραμονή του όρου Ανθρωπιστικών Σπουδών από την πρώτη ομάδα προσανατολισμού . Ο χαρακτηρισμός μιας επιστήμης ως δήθεν "αριστερής" είναι εντελώς λανθασμένη . Για όσους ίσως δεν γνωρίζουν στο βιβλίο της κοινωνιολογίας της Γ λυκείου , ότι αφορά τον Μάρξ διδάσκονται μόνο 2 σελίδες. Άρα τέτοιου είδους χαρακτηρισμοί είναι άδικοι . Αν όμως δεν ευοδωθεί η παραμονή του μαθήματος ως πανελλαδικά εξεταζόμενου , θα ήταν δίκαιο να εισαχθεί στά μαθήματα της Γενικής Παιδείας της Γ λυκείου. Απευθύνω έκκληση στο Υπουργείο να εισακουστούμε ως κλάδος διότι η βαρύτητα της Κοινωνιολογίας είναι εμφανής και να δώσει στο μάθημα την θέση που του αξίζει.