Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αναστασία | 23 Απριλίου 2020, 17:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μπορεί άραγε η υπουργός να αιτιολογήσει την απόφαση για τον ελάχιστο αριθμό 20 μαθητών ανά τάξη σε 7/θέσια σχολεία και άνω; Ποιος είναι ο στόχος αυτής της αλλαγής; Προφανώς κατανοούμε ότι γίνεται για λόγους οικονομίας των εκπαιδευτικών μιας και τα τμήματα θα συμπτυχθούν και θα μειωθεί ο αριθμός τους. Επίσης κατανοούμε ότι αυτός είναι ένας τρόπος κάλυψης των κενών τα οποία θα είναι πολύ λιγότερα, άρα θα ειπωθεί ότι αυτή η κυβέρνηση κατάφερε να καλύψει τα περισσότερα κενά στην εκπαίδευση. Ωστόσο θα μπορούσε άραγε να απαντήσει με ποιο σκεπτικό οδηγήθηκε σε αυτή την απόφαση; Επιπλέον, εν μέσω πανδημίας, πώς δικαιολογεί την αύξηση αυτή των μαθητών στις τάξεις; Δεν ξέρω αν χρειάζεται να αναφερθώ επίσης και στον παιδαγωγικό χαρακτήρα του μέτρου αυτού, καθώς είναι προφανές ότι ουδεμία σχέση έχει η αύξηση του αριθμού των μαθητών με τον παιδαγωγικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Πώς θα προαχθεί η διαφοροποιημένη διδασκαλία; Προφανώς όμως αυτά είναι ψιλά γράμματα. Είναι πολύ λυπηρό το εκπαιδευτικό μας σύστημα να πηγαίνει προς τα πίσω, αντί να αναβαθμίζεται.