Η διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση βασίζεται στον αναδυόμενο γραμματισμό της Ελληνικής γλώσσας και όχι την διδασκαλία μιας ξένης γλώσσας. Εμείς οι εκπαιδευτικοί που βρισκόμαστε τόσα χρόνια στις αίθουσες βεβαιώνουμε πως τα προβλήματα που θα προκύψουν με μια τέτοια εισαγωγή θα είναι πολλά. Χρειαζόμαστε ψυχολόγους και λογοθεραπευτές για να στηρίξουμε τις ανάγκες των παιδιών και όχι να δημιουργήσουμε μεγαλύτερες δυσκολίες στα παιδιά. Ένα μεγαλο ποσοστό των μαθητών που εισάγονται στην προσχολική εκπαίδευση χρειάζονται πολύ χρόνο για ενταχθούν και να υποστηρίξουν το περιεχόμενο της διδασκαλίας, δεν θα ήταν φρόνιμο να προσθέσουμε ένα επιπλέον βάρος σε κανένα παιδί. Θέλουμε πραγματικές λύσεις για τα παιδιά για τα οποία καταθέτουμε τη ψυχή μας χρόνια τώρα!
Η διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση βασίζεται στον αναδυόμενο γραμματισμό της Ελληνικής γλώσσας και όχι την διδασκαλία μιας ξένης γλώσσας. Εμείς οι εκπαιδευτικοί που βρισκόμαστε τόσα χρόνια στις αίθουσες βεβαιώνουμε πως τα προβλήματα που θα προκύψουν με μια τέτοια εισαγωγή θα είναι πολλά. Χρειαζόμαστε ψυχολόγους και λογοθεραπευτές για να στηρίξουμε τις ανάγκες των παιδιών και όχι να δημιουργήσουμε μεγαλύτερες δυσκολίες στα παιδιά. Ένα μεγαλο ποσοστό των μαθητών που εισάγονται στην προσχολική εκπαίδευση χρειάζονται πολύ χρόνο για ενταχθούν και να υποστηρίξουν το περιεχόμενο της διδασκαλίας, δεν θα ήταν φρόνιμο να προσθέσουμε ένα επιπλέον βάρος σε κανένα παιδί. Θέλουμε πραγματικές λύσεις για τα παιδιά για τα οποία καταθέτουμε τη ψυχή μας χρόνια τώρα!