Το μέτρο είναι επιεικώς απαράδεκτο. Τα προβλήματα συμπεριφοράς δεν λύνονται με το στιγματισμό και την ακολουθούμενη διαδικασία ετικετοποίησης (labelling), αντίθετα τα επιτείνουν.
Είναι γνωστό σε όλους όσους έχουν σχέση με την εκπαίδευση, πως η διαρκής παραβατική συμπεριφορά εδράζεται σε άλλες αιτίες π.χ ψυχοκοινωνικές για τις οποίες το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ουδένα μηχανισμό ουσιαστικής παρέμβασης έχει αναπτύξει.
Το μέτρο είναι επιεικώς απαράδεκτο. Τα προβλήματα συμπεριφοράς δεν λύνονται με το στιγματισμό και την ακολουθούμενη διαδικασία ετικετοποίησης (labelling), αντίθετα τα επιτείνουν. Είναι γνωστό σε όλους όσους έχουν σχέση με την εκπαίδευση, πως η διαρκής παραβατική συμπεριφορά εδράζεται σε άλλες αιτίες π.χ ψυχοκοινωνικές για τις οποίες το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ουδένα μηχανισμό ουσιαστικής παρέμβασης έχει αναπτύξει.