• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνα' | 23 Απριλίου 2020, 17:36

    Τη στιγμή που τα νηπιαγωγεία στην Ελλάδα έχουν τόσες ελλείψεις, λειτουργώντας χωρίς μόνιμο προσωπικό εδώ και χρόνια, τη στιγμή που δεν υπάρχουν κατάλληλες υποδομές για να στεγάσουν τον αριθμό νηπίων και προνηπίων, μετά και την υποχρεωτική φοίτηση των προνηπίων, είναι άτοπο να συζητάμε ότι αυτό που λείπει από τα νηπιαγωγεία είναι η εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών. Βεβαίως να γίνει η εισαγωγή ξένης γλώσσας και στο νηπιαγωγείο, με την προϋπόθεση όμως ότι το Ελληνικό νηπιαγωγείο θα έχει καλύψει βασικές ανάγκες που υπάρχουν για να μπορεί να θεωρείται πρότυπο, όπως είναι η επάρκεια και η καταλληλότητα στις κτιριακές υποδομές, ο δεύτερος εκπαιδευτικός μέσα στην τάξη (αφού μιλάμε για τμήματα 22+ παιδιών με έναν μόνο υπεύθυνο τάξης) και το εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό που είναι απολύτως απαραίτητο σε αυτές τις ηλικίες των παιδιών. Προτιμότερη λοιπόν, είναι η εισαγωγή άλλων ειδικοτήτων στα νηπιαγωγεία, όπως οι παιδοψυχολόγοι, οι λογοθεραπευτές και οι εργοθεραπευτές προς το παρόν.