Σχετικά για το άρθρο 18 του νομοσχεδίου που προβλέπει εξετάσεις για την εισαγωγή στα πρότυπα λύκεια των παιδιών που ήδη φοιτούν στα αντίστοιχα πρότυπα γυμνάσια ,μπορεί κάποιος που έχει την ευθύνη για την πρόταση αυτή να μας εξηγήσει πως ένα παιδί που έχει ήδη πετύχει την εισαγωγή του στο πρότυπο σχολείο μετά από μεγάλη προσπάθεια και διάβασμα που αρχίζει πολλές φορές και από την Πέμπτη δημοτικού (η προσπάθεια , το άγχος και η αγωνία αφορά όλη την οικογένεια του παιδιού) , θα πρέπει πάλι να υποβληθεί πάλι σε αυτή την απίστευτη δοκιμασία στην οποία έχει περάσει επιτυχώς . Όλα τα παιδιά που φοιτούν ήδη στα πρότυπα σχολεία αλλά και εκείνα που προετοιμάζονται για αυτά ασφαλώς έχουν στο μυαλό τους ότι η επιτυχία τους(επιτυχόντες ένας στους δέκα ) αφορά το σύνολο της φοίτησης τους στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση (γυμνάσιο-λύκειο) και όχι μόνο στο γυμνάσιο. Πιστεύω ότι η πρόταση του νομοσχεδίου για το συγκεκριμένο θέμα είναι μάλλον ατυχής και εσφαλμένη για να μην μπούμε σε σκέψεις ότι έχει γίνει με δόλο.Αναμένουμε από την αρμόδια επιτροπή και από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να αποσύρει την συγκεκριμένη πρόταση που επί της ουσίας αντιβαίνει στην γενικότερη λογική της επιτυχίας .
Υστερόγραφο.
Δίχως κανένα ίχνος κομματικής προσέγγισης , η συγκεκριμένη πρόταση του νόμου φέρνει μνήμες από πολύ πρόσφατη αντιμετώπιση του θεσμού των πρότυπων σχολείων από προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Παιδείας , η οποία ήταν εμφανώς ταγμένη κατά των πρότυπων σχολείων και γενικότερα της ιδεολογίας που πρεσβεύουν . Η αντιμετώπιση αυτή τότε είχε καταδικαστεί από το σύνολο της κοινότητας των πρότυπων σχολείων .
Ελπίζω η πρόταση αυτή απλά να αποσυρθεί
Σχετικά για το άρθρο 18 του νομοσχεδίου που προβλέπει εξετάσεις για την εισαγωγή στα πρότυπα λύκεια των παιδιών που ήδη φοιτούν στα αντίστοιχα πρότυπα γυμνάσια ,μπορεί κάποιος που έχει την ευθύνη για την πρόταση αυτή να μας εξηγήσει πως ένα παιδί που έχει ήδη πετύχει την εισαγωγή του στο πρότυπο σχολείο μετά από μεγάλη προσπάθεια και διάβασμα που αρχίζει πολλές φορές και από την Πέμπτη δημοτικού (η προσπάθεια , το άγχος και η αγωνία αφορά όλη την οικογένεια του παιδιού) , θα πρέπει πάλι να υποβληθεί πάλι σε αυτή την απίστευτη δοκιμασία στην οποία έχει περάσει επιτυχώς . Όλα τα παιδιά που φοιτούν ήδη στα πρότυπα σχολεία αλλά και εκείνα που προετοιμάζονται για αυτά ασφαλώς έχουν στο μυαλό τους ότι η επιτυχία τους(επιτυχόντες ένας στους δέκα ) αφορά το σύνολο της φοίτησης τους στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση (γυμνάσιο-λύκειο) και όχι μόνο στο γυμνάσιο. Πιστεύω ότι η πρόταση του νομοσχεδίου για το συγκεκριμένο θέμα είναι μάλλον ατυχής και εσφαλμένη για να μην μπούμε σε σκέψεις ότι έχει γίνει με δόλο.Αναμένουμε από την αρμόδια επιτροπή και από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να αποσύρει την συγκεκριμένη πρόταση που επί της ουσίας αντιβαίνει στην γενικότερη λογική της επιτυχίας . Υστερόγραφο. Δίχως κανένα ίχνος κομματικής προσέγγισης , η συγκεκριμένη πρόταση του νόμου φέρνει μνήμες από πολύ πρόσφατη αντιμετώπιση του θεσμού των πρότυπων σχολείων από προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Παιδείας , η οποία ήταν εμφανώς ταγμένη κατά των πρότυπων σχολείων και γενικότερα της ιδεολογίας που πρεσβεύουν . Η αντιμετώπιση αυτή τότε είχε καταδικαστεί από το σύνολο της κοινότητας των πρότυπων σχολείων . Ελπίζω η πρόταση αυτή απλά να αποσυρθεί