ΟΧΙ στην εισαγωγή αγγλικών στο Νηπιαγωγείο. Ενώ υπήρξε η αντίθεση από τα παιδαγωγικά εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας με επιστημονική τεκμηρίωση εισάγουν μια ξένη γλώσσα εν μέσω πανδημίας και χωρίς να μας γνωστοποιούν τα οφέλη αυτής της κίνησης. Στο νηπιαγωγείο προέχει η κατάκτηση της φωνολογικης ενημερώτητας των παιδιών, μέσα από τη διαθεματικότητα χωρίς να υπάρχουν διακριτά μαθήματα. Τα παιδιά αυτής της ηλικίας 4-6 χρειάζονται σταθερότητα αλλά και προσωπικό με εξειδικευμένη κατάρτιση που να μπορεί να διαχειριστεί αυτές τις ηλικίες κάτι που μπορούν να κάνουν μόνο οι νηπιαγωγοί αφού έχουν σπουδάσει ακριβώς αυτό. Τα αγγλικά μόνο εμπόδιο θα δημιουργήσουν στα παιδιά.
ΟΧΙ στην εισαγωγή αγγλικών στο Νηπιαγωγείο. Ενώ υπήρξε η αντίθεση από τα παιδαγωγικά εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας με επιστημονική τεκμηρίωση εισάγουν μια ξένη γλώσσα εν μέσω πανδημίας και χωρίς να μας γνωστοποιούν τα οφέλη αυτής της κίνησης. Στο νηπιαγωγείο προέχει η κατάκτηση της φωνολογικης ενημερώτητας των παιδιών, μέσα από τη διαθεματικότητα χωρίς να υπάρχουν διακριτά μαθήματα. Τα παιδιά αυτής της ηλικίας 4-6 χρειάζονται σταθερότητα αλλά και προσωπικό με εξειδικευμένη κατάρτιση που να μπορεί να διαχειριστεί αυτές τις ηλικίες κάτι που μπορούν να κάνουν μόνο οι νηπιαγωγοί αφού έχουν σπουδάσει ακριβώς αυτό. Τα αγγλικά μόνο εμπόδιο θα δημιουργήσουν στα παιδιά.