• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΑΦΝΗ ΜΠ.' | 5 Δεκεμβρίου 2010, 22:59

    Το εκπαιδευτικό σύστημα που ισχύει σήμερα και συνδέει με τον τρόπο που το κάνει την δευτεροβάθμια με την τριτοβάθμια εκπαίδευση, κρίθηκε και όλοι συμφωνήσαμε(κυβέρνηση, εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς) ότι είναι από κακό έως απαράδεκτο και χρειάζεται αναμόρφωση. Το Υπουργείο έχει ανακοινώσει το νέο σχολείο και υποτίθεται ότι διανύουμε τα δύο τελευταία χρόνια που τα παιδιά που γαλουχήθηκαν μέσα στο ισχύον σύστημα θα ολοκληρώσουν με τις ίδιες διαδικασίες. Πως προκύπτει και γιατί ξαφνικά η αποσπασματική αυτή αλλαγή σε ότι αφορά το μηχανογραφικό; Και γιατί αυτές τις μέρες που έχουν σηματοδοτηθεί από άλλα γεγονότα που κινητοποιούν τους μαθητές, το Υπουργείο ανοίγει κι άλλο μέτωπο; Και γιατί, αντί να εισακουσθεί η πλειοψηφία των απόψεων επί του θέματος, το Υπουργείο παρεμβαίνει στην διαβούλευση, επιμένοντας στην ερώτηση-πρότασή του, προτείνοντας δε, με μεγάλη ευκολία και κάτι άλλο (οριστικοποίηση τον Ιούνιο);Αυτό που εισπράττω από αυτή την τακτική, είναι ότι κάποιοι παίζουν. Και παίζουν όχι μόνο με τα παιδιά μας αλλά και με μας. Με μας σαν γονείς αλλά και σαν ενεργούς πολίτες που παρακολουθούμε και χαιρετίσαμε την ανοιχτή διαβούλευση σαν μία καινοτόμο διαδικασία στην Ελλάδα. Είχα καταλάβει ότι επίσημη διαβούλευση δεν σημαίνει ότι αναρτάται στο διαδίκτυο όποια ιδέα έχει κάποιος σε ένα δημόσιο φορέα, για να δούμε τι γίνεται και μετά βλέπουμε τι θα κάνουμε...Ηδη λοιπόν κύριοι, δημιουργήσατε κλίμα...Και κλίμα αρνητικό!!! Και δυστυχώς οι καιροί είναι δύσκολοι...Δεν χρειαζόταν κι αυτό!!! Η αιτιολόγηση για το προτεινόμενο μέτρο δεν είναι πειστική και καταρίπτεται πολύ εύκολα. Δεν αναφέρομαι αναλυτικά γιατί έχω υπερκαλυφθεί από τα σχόλια που αναρτήθηκαν. Είμαι μητέρα δύο παιδιών που το ένα πέρασε στην σχολή επιλογής του φέτος και το άλλο θα δώσει εξετάσεις το 2012. Αφήστε τα πράγματα όπως είναι σε ότι αφορά το μηχανογραφικό και προσπαθήστε να σχεδιάστε με ΣΥΝΕΠΕΙΑ το νέο σύστημα συνολικά...Τα θεσμικά πλαίσια που προκρίνατε, τηρήστε τα! Μην παίζετε με αυτά!