• Σχόλιο του χρήστη 'Ε.Γ μητέρα μαθητριας' | 5 Δεκεμβρίου 2010, 23:00

    Κύριε Πανάρετ, σας άκουσα να λέτε ότι δεν σας ενδιαφέρει!!! αν ο κόσμος ψηφίζει αρνητικά την πρόταση περί Μαρτίου, παρά μόνον τα επιχειρήματα. Δεν νομίζετε ότι αυτή η δήλωση όχι μόνον δημοκρατική δεν είναι , αλλά και απαξιωτική για όλους αυτούς που καλή τη θελήση συμμετείχαν στην διαβουλευση;;;;!!! Τα επιχειρήματα τα καταλαβαίνουν μόνον όσοι ζουν την πραγματικότητα των παιδιών που διαβάζουν 1.. ποίοι καθηγητές επαγγελματικού προσανατολισμού;; πλάκα κάνετε;; 2. βεβαίως και η γνώση της βαθμολογίας παίζει μεγάλο ρόλο. Και μια και σας αρέσουν τα παραδείγματα θα σας δώσω εγώ ένα: Μαθητής θετικής κατεύθυνσης ταλαντεύεται ανάμεσα στην Ιατρική και κάποιες σχολές του Πολυτεχνείου. Επίσης υπάρχει οικονομικό πρόβλημα και οι εκτός πόλης επιλογές θα είναι περιορισμένες. Δηλώνει, λοιπόν α. ιατρική Αθήνας β. ιατρική Πάτρας γ. μηχανικούς υπολογιστών Ε.Μ.Π και δ. μηχαν. μηχανικούς Ε.Μ.Π. Δεν γράφει όμως άριστα βιολογία, αλλά γράφει άριστα μαθηματικά. Ξέρετε τι θα γίνει;; Θα βρεθεί στην Ιατρική Πάτρας, ενω η οικογενειά του και ο ίδιος, μετά απο σκέψη , θα προτιμούσε τους μηχανολόγους του Ε,Μ,Π που έμπαινε λόγω των μαθηματικών. Ακόμη χειρότερα , αν δεν πάει γενικώς καλά , θα βρεθεί εκτός πανεπιστημίου, ενώ θα μπορούσε να μπει σε κάποια σχολή του κλασικού Πανεπιστημίου, χημικό κ. λ.π. αλλάζοντας πεδίο 3. Το περί μεγάλου χρονικού διαστήματος δηλώσεων καταρρίπτεται παταγωδώς από την χρονική ακαταλληλότητα, που ήδη έχει αναφερθεί πολλές φορες. 4. Τα περί 150 ευρώ, είναι αστείο, γιατί το ποσόν είναι γελοίο μπροστά σε αυτό που έχει ξοδευτεί από όλους εμάς λόγω του καταπληκτικού σχολείου που το κράτος προσφέρει ( συμπεριλαμβάνονται οι καθηγητές επαγγ. προσανατολισμού) 5. Τα περί κατοικίας δεν θα έπρεπε να συζητιέται κάν. Αν δεν το γνωρίζετε, όλα τα πολιτισμένα κράτη έχουν φοιτητικές εστίες αξιοπρεπείς !!! , όπου έχουν πανεπιστήμιο. ΆΛΛΩΣΤΕ ΠΟΛΛΟΊ ΑΠΌ ΕΜΆΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΈΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΠΟΛΥΤΈΛΕΙΑ να στείλουν τα παιδιά τους εκτός πόλης και θα συμβιβαστούν με λιγότερο επιθυμητές σχολές. Θα μπορούσα να επιχειρηματολογήσω πολύ περισσότερο , αλλά το θεωρώ ΑΣΚΟΠΟ!!! Νομίζω ότι το Εν οίδα ότι ουδέν οίδα σας είναι άγνωστο. Όπως σας είναι ΑΓΝΩΣΤΟ ότι δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά. Και στα ήδη γραμμένα του κόσμου που απαξιώνετε, υπάρχει πολύς καπνός. ΤΑ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ!!! Αν θέλετε να σαν υπουργός φτιάξτε την παιδεία αρχίζοντας από το Δημοτικό , όχι από τις εξετάσεις της Γ΄Λυκείου . Μια τέτοια αρχή αναδιαρθρωσης ( από την Γ΄λυκείου) μάλλον άλλους σκοπούς πολύ υποδεέστερους της αξίας του μέλλοντος των παιδιών μας δηλώνει.