Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΑΣΤΕΡΙΟΣ | 23 Απριλίου 2020, 17:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύ σημαντικός πρέπει να θεωρείται ο εξορθολογισμός των ωρών διδασκαλίας όλων των αντικειμένων του ωρολογίου προγράμματος δίνοντας έμφαση σε αντικείμενα και δραστηριότητες που συμβάλλουν στην ισόρροπη και πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας καθώς και της ψυχικής και σωματικής υγείας του μαθητή / της μαθήτριας. Ιδιαίτερος ρόλος πρέπει να δοθεί στην βελτίωση της φυσικής δραστηριότητας των νέων παιδιών με συστηματική και ποιοτική αναβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής. Αυτό μπορεί να συμβεί με δύο τρόπους: α) σημαντική αύξηση των ωρών διδασκαλίας (3-5 ώρες) του μαθήματος Φυσικής Αγωγής και στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης και β) επιστημονική καθοδήγηση - επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Φ.Α. ώστε ο κυριότερος στόχος του μαθήματος να είναι η οικοδόμηση γνώσεων και συμπεριφορών που μπορούν να εμπεδώσουν στους μαθητές τη πολύπλευρη σημαντικότητα της φυσικής δραστηριότητας στην σωματική, πνευματική και ψυχική, διά βίου, υγεία.