Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ψάλτης Ηρακλής | 23 Απριλίου 2020, 18:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να επανασχεδιαστεί η διδασκαλία της Ιστορίας του Λυκείου. Οι μαθητές/τριες αγνοούν, σε μεγάλο βαθμό τόσο την ελληνική ιστορία του δεύτερου μισού του 20ου αιώνα και εντελώς της ευρωπαϊκή και παγκόσμιας. Εφόσον η γενική κατάρτιση των μαθητών/τριων τελειώνει στη Β΄ Λυκείου, στην Α΄ τάξη θα πρέπει να διδάσκονται περιεκτικά την Αρχαία-Ρωμαϊκή-Βυζαντινή και Νεότερη μέχρι το τέλος του 19ου αιώνα και στη Β΄ τάξη να αφιερωθεί αποκλειστικά στον 20ο, φτάνοντας μέχρι και το τέλος του με έμφαση στην ευρωπαϊκή και παγκόσμια. Κατανοώ την δυσκολία του εγχειρήματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης να «συνθέσει» ένα βιβλίο ευρωπαϊκής ιστορίας που θα διδάσκεται στην Ένωση, όπως κάποτε σχεδίαζαν, μου είναι όμως ακατανόητη η αδιαφορία και η ανοχής της για αυτό το σοβαρό ζήτημα. Συμπέρασμα: χρειάζονται καινούργια διδακτικά εγχειρίδια ιστορίας στο Λύκειο και επαναπροσδιορισμός της διδακτέας ύλης.