Καλό θα είναι να τοποθετούνται και εκπαιδευτικοί αγγλικής σε τμήματα ένταξης δημοτικών-γυμνασίων καθώς τα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που υπάρχουν πλέον σε κάθε τμήμα δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν το μάθημα με τους ρυθμούς του υπόλοιπου τμήματος και χρειάζονται εξατομικευμένη διδασκαλία. Υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί αγγλικής στους ειδικούς πίνακες με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή ή επιμόρφωση 600 ωρών ικανοί να διδάξουν τη γλώσσα σε αυτούς τους μαθητές με συγκεκριμένες στρατηγικές διδασκαλίας και ειδικά τεχνολογικά εργαλεία/ λογισμικά.
Άλλωστε η ίδια η φύση της αγγλικής την καθιστά σύμφωνα με έρευνες από τις πιο δύσκολες γλώσσες για τα παιδιά με μαθησιακές διδασκαλίες, λόγω της φωνολογικής της αδιαφάνειας, υπάρχει δηλαδή συχνή αναντιστοιχία μεταξύ γραφήματος και φωνήματος, γεγονός που δε συμβαίνει με την ελληνική καθώς σχεδόν ό,τι βλέπουμε σε μια λέξη μπορούμε και να το διαβάσουμε.
Καλό θα είναι να τοποθετούνται και εκπαιδευτικοί αγγλικής σε τμήματα ένταξης δημοτικών-γυμνασίων καθώς τα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που υπάρχουν πλέον σε κάθε τμήμα δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν το μάθημα με τους ρυθμούς του υπόλοιπου τμήματος και χρειάζονται εξατομικευμένη διδασκαλία. Υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί αγγλικής στους ειδικούς πίνακες με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή ή επιμόρφωση 600 ωρών ικανοί να διδάξουν τη γλώσσα σε αυτούς τους μαθητές με συγκεκριμένες στρατηγικές διδασκαλίας και ειδικά τεχνολογικά εργαλεία/ λογισμικά. Άλλωστε η ίδια η φύση της αγγλικής την καθιστά σύμφωνα με έρευνες από τις πιο δύσκολες γλώσσες για τα παιδιά με μαθησιακές διδασκαλίες, λόγω της φωνολογικής της αδιαφάνειας, υπάρχει δηλαδή συχνή αναντιστοιχία μεταξύ γραφήματος και φωνήματος, γεγονός που δε συμβαίνει με την ελληνική καθώς σχεδόν ό,τι βλέπουμε σε μια λέξη μπορούμε και να το διαβάσουμε.