• Σχόλιο του χρήστη 'Βάσω' | 23 Απριλίου 2020, 18:03

    Το αν θα παραδοθεί οπως είναι το Νομοσχέδιο θα το δει η επιτροπή.Προς την επιτροπή λοιπόν θέλω να αναφέρω τα εξής.. α) Διαφοροποιημένη διδασκαλία προσαρμοσμένη στις ιδιαιτερότητες των παιδιών β) εξατομικευμένη διδασκαλία επίσης προσαρμοσμένη στις ανάγκες των παιδιών γ) περιγραφική αξιολόγηση για τους μαθητές, δ) ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ αυτά ζητούνται από τους εκπαιδευτικούς. Πως θα γίνουν όλα τα παραπάνω όταν υπάρχουν 24-27 μαθητές μέσα σε μια τάξη;( βάσει των ανωτέρω επίσης με αυτά τα κριτήρια θα αξιολογούνται όπως γνωρίζουμε και οι εκπαιδευτικοί). Σήμερα, σε κάθε τάξη των 15 μαθητών τουλάχιστον 3 μαθητές-τριες έχουν ΜΔ ή είναι μαθητές με άλλες αναπηρίες. Στους 24-27 πόσοι μαθητές που θα χρειάζονται ιδιαίτερη διδακτική μεθοδολογία και στρατηγικές μαθησης θα υπάρχουν; Ο αριθμός μαθητών που δίνεται ως όριο,σύμφωνα με το Νομοσχέδιο, φτάνει 24- 27 στο οποίο αναφέρεται επίσης "όχι τμήματα κάτω από 20 μαθητών".Πόσο χρόνο μέσα στο 45 λεπτο έχει ο δάσκαλος να εργαστεί ουσιαστικά εφαρμόζοντας οσα η νέα διδακτική μεθοδολογία επιτάσσει με 25 παιδιά ή με 27 ή και με 20 ακόμα εντός της τάξης του; Αρα λυπάμαι που θα το πω για να υπάρχει εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία πάμε στη δασκαλοκεντρική μέθοδο πεπερασμένη εδώ και δεκαετίες.Η αύξηση δυστυχώς του αριθμού μαθητών θα επηρεάσει αρνητικά κάθε νέα προσπάθεια αναδιαμορφωσης των Α.Π.Σ, της μαθησιακής διαδικασίας,της διδακτικής μεθοδολογίας και της αξιολόγησης των μαθητών. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ή ΗΜΙΜΕΤΡΑ για την Παιδεία θέλουμε; Αυτό ας είναι η πρωταρχική σκέψη.